Известие

Collapse
No announcement yet.

Да попитам и аз

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Да попитам и аз

    Имам няколко въпроса:
    първо при висока скорост от вратите ми влиза въздух.Направо шуми.Как се отстранява това?Да поясне,че уплътненията са нови и фирмени!Второ от краините духалки на таблото духа само студен въздух.Това нормално за модела ли е или Алфи е нещо сбъркан.Трето- защо(това си го знам,ама въпроса е риторичен) Алфи на бензин вдига около 180,а на газ 203км/ч.Засечено с любезното съдействие на турската жандармерия.Много гадни и готини копелета.Важното преди всичко е да им покажеш българския паспорт и да нямаш дрога и оръжие в колата.После са много симпатични пичове.Чакам да се изкажете по моите скромни проблеми
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

  • #2
    Да и при мен от крайните духалки духа само студено.И мойте уплътнения пускат доста въздух при висока скорост, но аз не съм ги сменял.
    За максималната скорост мога да кажа,че на мойта съм и вдигал 200 на газ и това и е максималната скорост.На бензин не съм я пробвал, а и повече такива експерименти не мисля да си правя.
    sigpic
    Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
    BMW E30
    BMW E36

    Comment


    • #3
      САмо нема да се плашункаш.Всички 33ки са като твоята,само че мойта 200 на бензин ги правеше и направо се гънеха вратите,да не казвам и кво беше управлението-никакво.За газта ти доказваш теорията на няколко човека,че боксера обича газта.
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
      Alfa Romeo 33

      Comment


      • #4
        на 33 краините въздуховоди влиза въздух от вън и затова духа студен въздух самоза уплътнителите на вратите всички са така и мойта беше така

        Comment


        • #5
          колега аз съм чувал че на газ може да се дигнат повече обороти , а за соростт нз мойта я имам от 1 седмица 33 1.7 и не смея да я напъвам да не ме стържат от пътя после иначе оплатненията никви ги няма

          Comment


          • #6
            На сегашната ми 33-ка духа през уплътненията когато вдигне над 100км/ч,но на предишните не съм забелязал подобно явление.И аз съм я пробвал(първата от подписа ми) на газ и вдигна 205км/ч.Е поне толкова показваше километража де.

            Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

            Comment


            • #7
              Така и така колегата е започнал да пита. За крайните въздохуводи знам,че влиза въздух от вън, ама моята няма въздуховоди за краката! Възможно ли е това,или прости някое жило се е откачило. Странното е, че съм разглобявал таблото и нямаше никаде въздуховоди. Едниствено в задния край отдоло, но той беше за засмукване на въздух!
              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
                Така и така колегата е започнал да пита. За крайните въздохуводи знам,че влиза въздух от вън, ама моята няма въздуховоди за краката! Възможно ли е това,или прости някое жило се е откачило. Странното е, че съм разглобявал таблото и нямаше никаде въздуховоди. Едниствено в задния край отдоло, но той беше за засмукване на въздух!
                И аз си мислех, че мойта няма въздуховоди за краката, но след по-щателно завиране под таблото видях, че има!Но са много малки и са качени доста високо, за това тяхната работа не може да се усети.
                sigpic
                Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
                BMW E30
                BMW E36

                Comment


                • #9
                  колеги извинявам се че пиша тук но имам питане а съветите дадени тук винаги са полезни днес успешно си регистрирах в кат 33то , но откриш проблем когато е студена колата пали бе проблеми а когато е загряла стартера едвам върти се едно прескача и се мъчи да запали , иначе мотора се работи нормално без прекъсвания или давене помагайте моля

                  Comment


                  • #10
                    тая 33-ка дет карах аз ги правеше същите номера студена пали без проблеми ама като загрее загасиш ли я и няма палене не ще да завърти не ще да изкюфка даже.Чудих се дали мотора не затяга и за тва да не ще да завърти,даже бях тръгнал да й купувам нов стартер.Смених на стария четките купих й нов акумулатор и заспа.Спря да прави проблеми.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от zilala Покажи съобщение
                      колеги извинявам се че пиша тук но имам питане а съветите дадени тук винаги са полезни днес успешно си регистрирах в кат 33то , но откриш проблем когато е студена колата пали бе проблеми а когато е загряла стартера едвам върти се едно прескача и се мъчи да запали , иначе мотора се работи нормално без прекъсвания или давене помагайте моля

                      Масата трябва да си провериш. Тази която отива към двигателя. Имах същоя проблем, зачистих масата и я претегнах добре и от тогава забравих за проблема
                      Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                      Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Grozdan Покажи съобщение
                        И аз си мислех, че мойта няма въздуховоди за краката, но след по-щателно завиране под таблото видях, че има!Но са много малки и са качени доста високо, за това тяхната работа не може да се усети.
                        Твоята с климатик ли е, защото мисля,че има разлика. Аз колкото и да гледах, въздуховоди не намерих
                        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                        Comment


                        • #13
                          Има си,ама както се каза са много малки и не се усещат.А за стартера освен четките,тая простотия се получава,когато са износени втулките,така,че операция!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            значи колеги вашият съвет е да проверя стартера ,акумолатора е читаф някой може ли да ми каже къде са четките точно и как да ги сменя , и още една питане към патилите колеги трудно включвам първа и задна нз на какво се дължи другити скорости си работат но първа много трудно я нацелвам иначе няма шум като се сменя на 2ра да не би нясво жило да трябва да се смени или нещо такова благодаря предварително

                            Comment


                            • #15
                              Значи крайните въздушни отвори са си за въздух отвън представляват двойна клапа свалят се лесно с издърпване , уплатнени са с дунапрен ,а въздуховода излиза под корите на чистачките ! За шумовете идват от фухите на вратите ако духа значи уплатненията нещо не са читави !За паленето стартер като го свалиш ще разбереш всичко , за скоростите смени маслото и провери лостовата система !
                              Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                              Comment

                              Working...
                              X